Wat houdt een Google Ads training in? Google Ads wordt alom geprezen als het ideale hulpmiddel voor het succesvol opzetten van één of meerdere online campagnes. De Google Ads training is voor iedereen: zowel de beginner als de ervaren kracht op het vlak van online adverteren. Als je met Google Ads aan de slag gaat, haal je beter resultaat uit elk van je online campagnes. Heb je de training afgerond? Dan zal je eigenhandig in staat zijn winstgevende campagnes op te zetten en deze te optimaliseren. In totaal bestaat de training uit verschillende uren aan interactief en hoogwaardig lesmateriaal.

Google Ads training gebruikt bewezen technieken

De Google Ads training is speciaal ingericht om technieken die bewezen succesvol zijn in de praktijk te kunnen brengen. Dit zijn exact dezelfde technieken die ook door specialisten op het vlak van Google Ads worden gebruikt. Iedere online marketeer en ondernemer moet zich realiseren dat Google Ads hét advertentieplatform is dat je online verkopen en aanvragen een enorme boost kan geven. In welke branche je ook opereert: met Google Ads training breng je je product of dienst aan de man en vergroot je gegarandeerd je conversies en je omzet.

Hoe zit de training in elkaar?

De Google Ads training is in feite een Search Engine Advertising (SEA) training. De training helpt je alle skills eigen te maken die vereist zijn voor het behalen van optimale resultaten met Google Ads. Je leert dezelfde technieken aan die door de Google Ads specialisten gebruikt worden. Met behulp van de training kun je het beste in je collega’s, je bedrijf en jezelf naar boven halen. Je bereikt resultaten die je nooit voor mogelijk had gehouden.

Wat de Google Ads training je helpt te bereiken

Met dank aan de training kun je straks…

  • Een realistisch doel voor elke Google Ads campagne bepalen, op basis van te behalen cijfers. Je weet precies welke cijfers haalbaar zijn en welke niet, plus waar je precies de prioriteit moet leggen om op optimalisaties aan te sturen.
  • Een professioneel zoekwoordonderzoek op eigen houtje uitvoeren, waarmee je zoekwoorden conversiegericht in kaart brengt.
  • Op talloze wijzen zoekwoorden in praktijk brengen.
  • Conversies op je eigen website doorverwijzen en deze met behulp van het programma Google Analytics inzetten.
  • Moeiteloos navigeren door het, soms als lastig ervaren, Google Ads interface.
  • Google Ads optimaliseren met dank aan strategieën en instellingen.
  • Kies voor de meest impactrijke optimalisatie routines, die voor een groot rendement in en kort tijdsbestek zorgen.
  • Campagnes opschalen en voor een groot conversie volume zorgen, dat aansluit bij een vaste CPA of ROAS.

Wie kan van deze Google Ads training gebruik maken?

In feite is de Google Ads training voor iedereen. Vooral ondernemers en marketeers die nieuw zijn in de wereld van Google Ads hebben er baat bij. Dankzij de training kun je bewezen effectieve processen, strategieën en technieken in praktijk brengen en zelfstandig Google Ads campagnes beheren. Als ondernemer is het vergroten van je skills essentieel. Deze training en bijbehorende support gaan je hierbij helpen! 

 

Digitaal gaan is niet langer een strategie. Het is een noodzaak geworden. We leven in het tijdperk van de digitalisering van merken en, voor het geval je het nog niet gemerkt had, misschien is jouw bedrijf al digitaal!

Je hebt waarschijnlijk al contact met jouw klanten, leveranciers en partners via whatsapp. Je betaalt rekeningen van rekeningen die per e-mail of met QR-codes worden verstuurd. Je krijgt telefoontjes en berichten over de presentatie van jouw merk op Google en sociale netwerken.

Maar je moet je voorbereiden om het beste van dit moment te maken. Daartoe kan en moet een goede marketingplanning worden opgesteld. Daartoe moet je zich wijden aan het ordenen van jouw informatie, van wat je weet over jouw markt en jouw klanten en bepalen hoe je met dit hele universum in contact gaat komen.

  1. Investeren in content marketing
    Zonder twijfel is contentmarketing een uitstekende strategie om nieuwe klanten te werven en een relatie tussen bedrijf en klant op te bouwen die langdurig kan zijn.

    Een andere optie is inbound marketing, een techniek waarbij acties worden ontwikkeld die erop gericht zijn potentiële klanten aan te trekken en te verkopen, en waarbij automatisering instrumenten worden gebruikt om deze acties uit te voeren en te meten.

  2. SMART-doelstellingen bepalen
    Het is geen nieuws dat elke onderneming moet plannen om succesvol te zijn en in die zin zijn SMART-doelstellingen bepalen fundamentele strategieën. Hoewel het misschien een gewoon Amerikaans woord lijkt, is SMART een acroniem dat gevormd wordt door de initialen van de woorden Specific, Measurable, Attainable, Realistic en Time-bound.

    Met andere woorden, om goede indicatoren te bereiken, moeten jouw doelstellingen specifiek, meetbaar, haalbaar, realistisch en tijdgebonden zijn.

  3. Maak een publicatie kalender
    Het hebben van een posting kalender, naast het begeleiden en organiseren van jouw profiel op het sociale netwerk, zal je helpen jouw meest kostbare bezit te besparen: tijd.

    Maand-, kwartaal-, week-, jaarkalender… het maakt niet uit! Waar het om gaat is dat je je berichten organiseert. Als je twijfelt over de thema’s die in de post zullen worden behandeld, zijn er verschillende hulpmiddelen – gratis en betaald – om je te helpen.

  4. Maak een blog
    Wist je dat ongeveer 53% van de marketeers zegt dat het hebben van een actieve blog de topprioriteit is onder hun Inbound Marketing strategieën?

    Naast het hebben van een vrije ruimte voor het creëren van gevarieerde inhoud die verschillende problemen van jouw potentiële consument kan oplossen, zal een goed geschreven tekst jouw site helpen om veel beter te positioneren in Google zoekopdrachten.

Bron: roipartners.nl

 

 

 

De meeste bedrijven enkele tientallen jaren geleden maakten altijd gebruik van een fysieke telefooncentrale met een ISDN verbinding. Deze centrale bestond altijd uit vele kabels die alle kanten op gingen en samenkwamen in een grijze kast of in de meterkast. Deze telefooncentrale zorgt ervoor dat alle lijnen met elkaar verbonden zijn en kon deze eventueel naar externe lijnen doorschakelen. Deze vorm van zakelijke telefonie is nog niet helemaal verdwenen en er zijn dan ook nog bedrijven die van deze constructie gebruik maken. Er zijn echter betere oplossingen die zorgen voor een betere kwaliteit en bovendien ook vaak voordeliger zijn. Deze oplossing is vrijwel altijd bellen via het internet. Steeds meer bedrijven kiezen wanneer ze telefonie oplossingen voor bedrijven overwegen, voor Voice over IP vanwege de vele voordelen.

Hosted VoIP maakt een einde aan de fysieke telefooncentrale

Hosted VoIP geniet vaak de voorkeur, omdat hierbij de fysieke telefooncentrale uit het kantoor verdwijnt. Bij hosted VoIP diensten wordt de centrale extern beheerd vanuit een cloud. Alle gegevens worden opgeslagen op de server en zijn online toegankelijk via verschillende platformen. De meest nieuwere oplossingen bieden bijvoorbeeld ook smartphone applicaties aan, waardoor je als ondernemer alles onder een knop hebt en eenvoudig de prestaties van het telefoonverkeer kan zien en ook makkelijk kan doorschakelen indien mogelijk.

VoIP biedt oneindig veel mogelijkheden

Naast het feit dat je met een VoIP constructie definitief vaarwel kan zeggen tegen alle kabels op kantoor, kun je ook op financieel gebied een behoorlijke slag slaan. Met VoIP betaal je een maandbedrag en zijn de kosten hierdoor vast en weet je precies waar je aan toe bent. De intensiteit van het gebruik van de lijnen heeft geen direct effect op de kosten. De mogelijkheden met betrekking tot de dienstverlening zijn eindeloos met VoIP. Het is relatief eenvoudig om op het bedrijf afgestelde keuzemenu’s in te stellen, waarmee de wachttijden aanzienlijk verkort worden voor de klanten. Omdat klanten sneller geholpen kunnen worden en direct met de juiste afdeling verbonden worden zijn niet alleen de klanten beter af, maar valt er door deze verbetering ook vaak te besparen op de personeelskosten.

Overweeg jij om te stoppen met ondernemen? Of wil je liever investeren in een andere markt, een ander product of een nieuw merk? Als je jouw huidige onderneming niet wilt beëindigen, maar de touwtjes wel uit handen wilt geven, is het verkopen van je bedrijf een logische oplossing. Maar waar moet je rekening mee houden? Dat lees je in dit blog.

Kan het bedrijf zonder jou?

Wanneer je besluit om met jouw bedrijf te stoppen kun je twee kanten op: het bedrijf door laten gaan zonder jou, of het bedrijf beëindigen. Bedenk jezelf of het bedrijf wel zonder jou kan. Zijn jouw unieke eigenschappen de dragende kracht van het bedrijf? Dan zal het haast onmogelijk worden om een geschikte koper te vinden. Bovendien zul je bovengemiddeld veel tijd kwijt zijn aan het overdragen van het bedrijf.

Verkoop je een bv of eenmanszaak?

Belangrijk om te weten: wat is het dat je wilt verkopen? Een bv kun je namelijk als geheel, inclusief rechtspersoon, verkopen. Een eenmanszaak kan je niet als geheel verkopen. In dit geval verkoop je slechts onderdelen van het bedrijf, zoals het pand en de inventaris.

Wat zijn de plus- en minpunten van jouw bedrijf?

Stel een profielschets van jouw bedrijf op. Benoem hierin de sterke en minder sterke punten van jouw bedrijf, zodat potentiële kopers een goede afweging kunnen maken. Een verkooptraject kan lang duren en als een deal na maanden afketst omdat bepaalde feiten niet bekend waren bij de koper is dat een verspilling van je tijd geweest. Vermeld de winstverwachting van het bedrijf, de bedrijfsactiviteiten, de reden van verkoop en informatie over de regio en branche waarin het bedrijf actief is.

Wat is het bedrijf waard?

Voor je iets kunt verkopen, wil je weten wat de waarde is. Alleen dan kun je het maximale uit de verkoop van je bedrijf halen. De waarde van een bedrijf is deels meetbaar, zoals de financiële situatie. Maar het bestaat ook uit subjectieve kosten, zoals goodwill en een klantenbestand. Het berekenen van de waarde kan daarom een uitdaging zijn. Schakel de hulp van een specialist in als je dit liever niet zelf doet.

Breng de administratie op orde

Zorg ervoor dat de gehele administratie van het bedrijf op orde is, voordat je zelfs maar begint met het zoeken van een koper. Je bedrijf verkopen kan alleen als je de actuele en correcte cijfers aan geïnteresseerde partijen kunt tonen.

Denk ook aan je personeel

Juridisch gezien is het redelijk eenvoudig wat er met het personeel gebeurt na de overname. De nieuwe eigenaar mag hen niet ontslaan of wijzigingen in de contracten aanbrengen. De keuze om mee te gaan naar de nieuwe eigenaar ligt bij het personeel zelf. Werknemers die ervoor kiezen om niet mee te gaan verliezen hun recht op WW.

Een koper vinden

Soms dient de koper zichzelf aan. Dit kan iemand uit bekende kring zijn, zoals familie. Of een huidige medewerker die graag het bedrijf van je overneemt. Kun je in deze kring geen koper vinden? Dan kun je contact opnemen met een brancheorganisatie of de KvK. Zij kunnen je helpen bij het vinden van een geschikte koper.

Schakel een adviseur in

Het verkopen van een bedrijf is altijd een uitdagend traject waar veel fiscale en juridische vragen en verantwoordelijkheden bij komen kijken. Een goede adviseur helpt je door een deel van of zelfs de volledige verkoop op zich te nemen. Zo ben je zeker van de beste deal voor jouw bedrijf.

Google Ads Specialist

Als je op zoek bent naar een Google Ads specialist dan kan dat een hele zoektocht zijn. Dit is voor veel mensen niet iets waar ze verstand van hebben. Dat maakt het ook extra lastig om de juiste specialist te vinden. Want hoe weet je dan of iemand wel echt een specialist is. We hebben gekeken naar verschillende ervaringen van mensen die een Google Ads Specialist hebben ingeschakeld. Daarbij hebben we gekeken naar voorbeelden die heel succesvol zijn geweest en een aantal voorbeelden die minder succesvol waren. Dit geeft namelijk de beste informatie om hierin de juiste keuze te maken. We hebben hieruit een aantal stappen gehaald die je zelf ook kunt doorlopen als je een Google Ads Specialist wilt inschakelen. Als eerste is het belangrijk dat je een aantal zaken voor jezelf helder krijgt.

Wat voor campagnes wil ik?

Om goed helder te krijgen waar je zelf naar op zoek bent moet je goed weten wat voor type campagnes je nodig hebt. Daarnaast is het ook goed om te weten wat je hierin zelf kunt doen en wat de specialist op zich moet nemen. Verwacht je bijvoorbeeld dat de specialist ook de vormgeving doet van eventuele banners campagnes. Is het nodig dat de specialist ook de tekstadvertenties maakt of wil je hier ook zelf mee aan de slag zodat je dit kunt sturen. Wil je ook aan de slag met youtube campagnes waardoor de specialist ook verstand moet hebben van video? Dit zijn een aantal belangrijke vragen die je vooraf moet stellen voordat je over gaat tot de zoektocht naar een specialist. Als laatste is het nog belangrijk dat je vooraf het budget bepaald voor de campagnes. Want je wilt weten wat voor ervaring de specialist heeft met campagnes met soortgelijke budgetten.

Wat voor Google Ads Specialist?

Als je bovenstaande vragen voor jezelf goed hebt kunnen beantwoorden dan kun je door naar de volgende stap. Je weet nu namelijk wat voor soort campagnes je wilt. Je weet wat voor budget je beschikbaar hebt en je weet ook nog wat je zelf wilt gaan doen om de campagnes tot een succes te maken. De vervolg is nu het vinden van de juiste specialist die hier goed bij past. De zoektocht voor een specialist begint meestal in je eigen netwerk. Ga eens rondvragen bij bevriende ondernemers of zij misschien een Google Ads Specialist kennen en wat hun ervaring met hem of haar is. De volgende stap is het actief op internet op zoek gaan naar een Ads Specialist. Op deze manier heb je via twee kanalen een lijst kunnen opbouwen met potentiële Google Ads Specialisten. Nu is het in contact komen met de specialisten en ervaren hoe de eerste indruk is. Maak gebruik van de checklist die we hebben gegeven om te achterhalen of ze daadwerkelijk bij jou passen.

Freelance of bureau

Waarschijnlijk heb je nu de keuze uit een freelancer of een bureau. Bij een bureau krijg je meer zekerheid en heb je de beschikking tot meerdere specialisten. Als je voor een freelancer gaat heb je dit niet maar dit kan weer andere voordelen hebben.

In beginsel heeft iedereen het recht om zich te laten vertegenwoordigen door een advocaat. Dit betekent echter niet dat je altijd verplicht bent om een advocaat in te schakelen. Er zijn situaties waarin je gedaagd kunt worden en de tussenkomst van een advocaat geen vereiste is. Dit geldt bijvoorbeeld voor eenvoudige zaken met beperkte financiële belangen. Je kunt er dan voor kiezen om je bij te laten staan door een juridisch adviseur. Het is zelfs mogelijk om zelf te procederen, maar dit komt zelden voor. Het complexe procesrecht in combinatie met het ontbreken van kennis op het gebied van relevante wet- en regelgeving speelt hierbij een grote rol. Maar hoe weet je of je in jouw situatie verplicht bent om een advocaat in te schakelen?

Verplichte vertegenwoordiging door advocaat

In de wet is duidelijk vastgelegd wanneer een advocaat wel of niet verplicht is. Een advocaat is verplicht in een aantal situaties. Zo bent u in het familierecht altijd verplicht om te procederen met procesvertegenwoordiging door een advocaat. Denk hierbij aan een echtscheiding. Ook bij zaken met een groot financieel belang is het laten bijstaan door een advocaat verplicht. Onder zaken met een groot financieel belang vallen alle zaken die te maken hebben met belangen vanaf 25.000 euro. Tot slot is een advocaat ook verplicht wanneer je in hoger beroep gaat tegen de uitspraak van de kantonrechter in het huur- of arbeidsrecht en als je in cassatie gaat bij de Hoge Raad.

Advocaat niet verplicht

Je bent niet verplicht om een advocaat in te schakelen bij civiele zaken met een financieel belang tot 25.000 euro. Voor dergelijke zaken kun je bij de kantonrechter terecht. Hier kun je tevens terecht voor overtredingen, arbeidszaken en huurzaken. Ook bij strafzaken geldt dat je jezelf mag verdedigen wanneer je wordt beschuldigd van het plegen van een strafbaar feit.

Daarnaast geldt dat bij bestuurszaken (dit zijn conflicten tussen overheid en burger) de regel geldt dat vertegenwoordiging door een advocaat niet verplicht is. Zelfs bij een hoger beroep mag u ervoor kiezen om geen advocaat in te schakelen. Bij deze zaken gaat het doorgaans om conflicten met betrekking tot belastingtechnische zaken, uitkeringen en het weigeren van een vergunning.

Wel of geen advocaat inschakelen?

Hoewel je dus niet altijd verplicht bent om een advocaat in te schakelen, zien we het in de praktijk niet vaak voorkomen dat iemand op eigen houtje gaat procederen. Ben je benieuwd naar wat een advocaat voor jou kan betekenen? Kijk dan een op www.advocatenkantoorphea.nl en ontdek wat de mogelijkheden zijn.

Voor elke auto die in het verkeer wordt gebracht in Nederland is het bij wet verplicht om een passende verzekering af te sluiten. Heeft u ervoor gekozen om een bestelauto te kopen en wilt u daarmee uw professionele activiteiten gaan uitvoeren? In dat geval is het afsluiten van een bestelautoverzekering de beste keuze. Dit type van autoverzekering werd in het bijzonder in het leven geroepen om bestelauto’s te kunnen verzekeren en bestaat in evenveel verschillende vormen als de gewone autoverzekering. Bent u ook benieuwd om meer te weten te komen over de bestelautoverzekering en wilt u er graag één afsluiten? Dan is het zeker en vast een aanrader om u even uitgebreid te verdiepen in de onderstaande informatie.

            In welke vormen bestaat de bestelautoverzekering?

De ene bestelautoverzekering is de andere niet. Net zoals geldt voor de gewone, standaard autoverzekering voor particulieren is het namelijk in de praktijk zo dat ook de bestelautoverzekering in tal van verschillende vormen kan worden afgesloten. Concreet hebben verzekeraars ervoor gezorgd dat het afsluiten van een verzekering voor een bestelauto op tal van verschillende manieren kan gebeuren. Denk hierbij concreet aan:

 

  1. De WA-verzekering voor schade aan voertuigen van derden;
  2. De beperkt casco verzekering voor meer uitgebreide dekkingen;
  3. De allrisk bestelautoverzekering welke ook schade aan de eigen auto dekt;

 

De WA-verzekering is van alle bestelautoverzekeringen op de markt de meest voordelige. Dit is echter vooral het gevolg van de zeer beperkte dekkingen die in de verzekering zijn ingebouwd. De WA-verzekering zorgt dan ook uitsluitend voor het dekken van schade die wordt aangebracht ten opzichte van derde partijen die bij een ongeval betrokken zijn geraakt. Uw WA-verzekering zal de schade aan derden vergoeden wanneer u in fout was.

 

Bovenstaande zorgt er dus voor dat de WA-bestelautoverzekering geen enkele vorm van dekking voorziet aan de eigen auto. Hier knelt voor veel mensen toch wel het schoentje. Voor een bestelauto geldt namelijk dat er in de praktijk best wel een flinke afstand mee wordt afgelegd. Voor menig aantal professionelen is dit type van auto dan ook veruit het belangrijkst. Men heeft immers voldoende ruimte om de nodige gereedschappen mee te nemen en bovendien is het ook nog eens zo dat een bestelauto vrij voordelig kan zijn in aankoop.

            Wat is voor u de meest geschikte bestelautoverzekering?

De bovenstaande informatie heeft u aangegeven dat er drie verschillende soorten bestelautoverzekeringen op de markt zijn terug te vinden. We maken wat dit betreft een duidelijk onderscheid tussen verschillende mogelijkheden. De WA-verzekering hebben we reeds voor u verklaard en is duidelijk alleen maar interessant om de kosten van de verzekering zoveel mogelijk te beperken. Er wordt namelijk door dit type van bestelautoverzekering op geen enkele manier schade aan het eigen voertuig gedekt. Ongeacht op welke manier deze schade ook mag zijn veroorzaakt.

 

De WA-verzekering zal als gevolg van bovenstaande zeker niet voor iedereen de beste keuze zijn. Wanneer kiest u dan echter precies voor het afsluiten van een ander type bestelautoverzekering? Zeer eenvoudig, wanneer u wenst dat ook bepaalde vormen van schade aan het eigen voertuig kunnen worden gedekt. Door de beperkt casco bestelautoverzekering kan dan bijvoorbeeld de volgende schade worden gedekt:

 

  1. Schade die het gevolg is van bijvoorbeeld een brand;
  2. Ruitschade waar ook een sterretje in de voorruit onder valt;
  3. Schade als gevolg van een inbraak of diefstal;
  4. Schade veroorzaakt door aanrijding met een wild dier;
  5. Schade die het gevolg is van bepaalde vormen van natuurgeweld;

 

De meest uitgebreide bestelautoverzekering is ongetwijfeld de allrisk. Het betreft hier een bestelautoverzekering die werkelijk alle mogelijke dekkingen voor uw bestelauto bevat. U kunt hierbij dan ook rekenen op de dekkingen van de WA-verzekering aangevuld met deze uit de beperkt casco verzekering en vervolgens nog eens aangevuld met de eigen schade. Het afsluiten van dit type van bestelautoverzekering is wel alleen interessant voor mensen die hebben gekozen voor een dure bestelauto of voor zij die veel kilometers afleggen.

            Hoe besparen op mijn bestelautoverzekering?

De bestelautoverzekering is in de basis dus een wettelijk verplichte verzekering. Dit betekent dat elk bedrijf of elke ondernemer die een bestelauto wenst te kopen een verzekering moet gaan afsluiten. Deze wettelijke verplichting geldt enkel voor de WA-verzekering welke meteen zoals aangegeven ook de voordeligste optie is. Zoals eveneens aangegeven is het echter zo dat dit type van bestelautoverzekering niet voor iedereen even interessant is, integendeel. Wilt u graag toch kiezen voor één van de meer uitgebreide mogelijkheden, maar wilt u graag kunnen besparen op de daarvoor geldende verzekeringspremie? In die situatie is het onder meer een prima keuze om rekening te houden met de onderstaande bespaartips:

 

  1. Vergelijk de verschillende bestelautoverzekeringen grondig;
  2. Verdiep u in het optimale eigen risico voor uw bestelautoverzekering;
  3. Hou reeds bij het kopen van uw bestelauto rekening met de verzekeringspremie;
  4. Voorkom dat u op bepaalde vlakken dubbel bent verzekerd;

 

Elk type van autoverzekering die op de markt wordt aangeboden is vrij concurrentieel. Wat betekent dit precies? Dat het voor de meeste verzekeraars van groot belang is dat ze zoveel mogelijk van dat soort verzekeringen kunnen aanbieden aan hun potentiële verzekeringnemers. Dat kan voor u als toekomstige verzekeringnemer een belangrijk potentieel voordeel met zich meebrengen. Het concurrentiële aspect van de bestelautoverzekering maakt het namelijk in de praktijk vlot mogelijk om ze af te sluiten en dat vaak ook nog eens terwijl u kunt rekenen op zeer gunstige voorwaarden.

            Denk grondig na over uw bestelautoverzekering!

Last but not least, het afsluiten van een bestelautoverzekering mag u nooit doen zonder er eerst even grondig over na te denken. De ene verzekering voor uw bestelauto is namelijk de andere niet. De WA-verzekering mag financieel dan wel het meest aantrekkelijk lijken, in de praktijk moet er veelal al snel worden vastgesteld dat ze helemaal niet altijd de beste keuze is. Sterker nog, voor menig aantal eigenaars van bestelauto’s is de WA-verzekering helemaal niet interessant. In het bijzonder wanneer er veelvuldig met de bestelauto wordt gereden en de kans op schade daarbij aanzienlijk is, is het doorgaans veel interessanter om te kijken in de richting van één van de meer uitgebreide bestelautoverzekeringen op de markt.

De voorbije jaren hebben een behoorlijk aantal mensen de bewuste keuze gemaakt om een zogenaamde NLP training te gaan volgen. Het volgen van een dergelijke training kan achteraf verschillende, interessante voordelen met zich meebrengen. Allereerst richt een NLP training zich er vooral op om terug je emoties onder controle te kunnen krijgen. Wanneer je daarin slaagt zal je kunnen vaststellen dat negatieve gedachten veel eenvoudiger een plaats kunnen krijgen. Dat is natuurlijk mooi meegenomen. Dit is echter zeker niet het enige voordeel dat je kan ervaren bij of na het volgen van een NLP training. Wil je graag exact te weten komen wat je met behulp van een dergelijke training allemaal kan bereiken? Verdiep je dan snel even in de hieronder terug te vinden punten!

 

  • 1.) Je krijgt terug de controle over je eigen emoties

 

De emoties die we als mensen ervaren oefenen in de praktijk steeds een niet onaanzienlijke invloed uit op hoe we ons voelen. Negatieve emoties kunnen dan ook al snel als gevolg hebben dat we bijvoorbeeld minder goed presteren op de werkvloer of minder aangenaam zijn in omgang. Daarnaast is het mogelijk dat negatieve emoties ook ons toekomstperspectief vertroebelen. Door het volgen van een NLP training kan daar echter op efficiënte wijze verandering in worden gebracht. Het volgen van een dergelijke training leert je dan ook onder meer hoe je emoties een plaats te geven waardoor je terug met een heldere geest richting de toekomst kan kijken. 

 

  • 2.) Je kan je zelfvertrouwen een stevige boost geven 

 

Het volgen van een NLP training zorgt er eveneens voor dat je, je zelfvertrouwen een stevige boost kan geven. Voor heel wat mensen geldt dat ze, bijvoorbeeld door een samenloop van omstandigheden, niet langer kunnen rekenen op een degelijke portie zelfvertrouwen. Dat is natuurlijk erg vervelend. Een gebrek aan zelfvertrouwen kan er immers in de praktijk niet alleen voor zorgen dat je privé, maar ook je zakelijk leven aanzienlijk wordt aangetast. Het spreekt voor zich dat dit helemaal niet de bedoeling kan en mag zijn, integendeel. Ben jij eveneens op zoek naar een efficiënte manier om je zelfvertrouwen een behoorlijk duwtje in de rug te geven? Dan is dat zeker mogelijk door het volgen van een NLP training!

 

  • 3.) Een NLP training is ook gunstig voor op de werkvloer

 

In eerste instantie wordt er hoofdzakelijk gesteld dat het volgen van een NLP training bestemd is voor mensen die zich niet goed in hun vel voelen. Dat heeft ook de informatie die we eerder reeds op deze pagina hebben geplaatst reeds duidelijk gemaakt. Dit gezegd hebbende is het zo dat het volgen van een NLP training eveneens een zeer gunstig effect kan hebben voor op de werkvloer. Door het volgen van een dergelijke training zal je namelijk niet alleen kunnen vaststellen dat je terug meer vreugde en genot zal halen uit je werk, daarnaast zal je ook nieuwe inzichten krijgen waardoor je nieuwe professionele strategieën kan uitstippelen. Het mag dan ook duidelijk zijn, ook wanneer je nieuwe stappen wenst te zetten in je professioneel leven kan een NLP training daar absoluut zeker bij helpen. 

 

Wil jij graag werken aan je zelfvertrouwen en de controle over je emoties terug krijgen? De cursus van NLP Academie kan je een eind op weg helpen!

Wat houdt een EHBO-cursus in? EHBO staat zoals iedereen weet voor: ‘eerste hulp bij ongevallen’. Het is belangrijk voor bedrijven om deze hulp aan te bieden bij bedrijfsongevallen. Een ongeluk zit in een klein hoekje en kan zelfs de beste overkomen. Bij een EHBO cursus leert men om noodzakelijke hulp te verlenen bij een levensbedreigende situatie of eenvoudig letsel. Het is voor ieder bedrijf belangrijk om een aantal werknemers deze cursus te laten volgen. Mocht er ooit sprake zijn van een eerste hulp situatie, de medewerkers weten wat ze te doen staat. Mensen met een EHBO-diploma worden ook wel BPV’ers genoemd, oftewel bedrijfshulpverleners.

 

Leer om te gaan met een eerste hulp situatie
Een noodsituatie kan zich plotseling en onverwacht voordoen. Het is verstandig voor bedrijven om voorbereid te zijn op zo’n eventuele noodsituatie. Dit kan erger letsel voorkomen en zorgt bovendien voor een veilig gevoel. Weet jij wat je moet doen in een noodsituatie? De meeste mensen hebben namelijk geen flauw benul. Door het uitvoeren van de juiste handelingen wordt erger vaak voorkomen. Het is voor iedereen mogelijk om zo’n EHBO-cursus te volgen. De vraag die je jezelf moet stellen is niet: ‘wat houdt een EHBO-cursus in’? Vraag jezelf beter af, wanneer je de cursus gaat volgen? Zorg er voor dat in ieder geval een paar mensen in het bedrijf deze cursus hebben gevolgd. Het is aangeraden om altijd iemand op de werkvloer te hebben die in het bezit is van een EHBO-diploma.

 

Geschikt voor iedereen van jong tot oud
Een EHBO-cursus kan iedereen volgen. Dit is helemaal niet moeilijk en voor iedereen gemakkelijk te begrijpen. Het gaat hierbij om de meest voorkomende eerste hulp situaties. Na het volgen van deze cursus kan iedereen gemakkelijk een gewonde helpen. Hierbij maakt het niet uit of de persoon licht of ernstig gewond is. Wie deze cursus heeft gevolgd zal zeker goed kunnen helpen. Misschien kun je de persoon helpen zodat deze niet naar de dokterspost hoeft, of juist zorgen dat de persoon hier veilig aankomt door de juiste verzorging. De meeste eerste hulp situaties zijn gemakkelijk om mee om te gaan. Wie een EHBO-cursus volgt zal leren omgaan met de meest voorkomende (nood)situaties. Het volgen van deze cursus is leerzaam en leuk om te doen. Sommige zorgverzekeraars vergoeden ook een EHBO-cursus. Sowieso is deze investering de tijd en het geld meer dan waard. Met deze kennis op zak kan je levenslang mensen helpen! Bovendien staat een EHBO-cursus mooi op het CV.

 

Bron: faf-training.nl 

Bij het inhuren van een reinigingsdienst moet men letten op details zoals ervaring en opleiding in de omgeving. Daarnaast is de reinigingsservice uitgebreid en variabel. Het omvat van de basisreiniging tot de reiniging in bedrijven, onder andere na de bouw.

De goede schoonmaakprofessional is degene die zijn eigen werk respecteert en waardeert. Hij heeft een goede fysieke capaciteit en aanleg; hij is wendbaar en houdt ervan om te dienen en te helpen. Hij moet proactief zijn, initiatief hebben, verantwoordelijk en georganiseerd zijn. Een goede professional is discreet in zijn werkomgeving; hij weet hoe hij in een team moet werken en komt overeen met het vertrouwen van de werkgever. Naast aandacht voor de beste schema’s voor elke taak, moet hij de verschillende soorten schoonmaak kennen.

Hiermee heeft u de ervaring om te weten welke producten geschikt zijn voor elk gebied. Dit zal u helpen om voor uw eigen gezondheid te zorgen wanneer u met producten te maken heeft. Kijk hieronder wat de verschillende soorten reiniging zijn.

Huishoudelijke reiniging

De residentiële schoonmaakdienst wordt uitgevoerd in huizen en appartementen van particulieren. De professionals zijn verantwoordelijk voor het ophalen van vuilnis, vegen, wassen, afstoffen, glazenwassen, het schoonmaken van meubels en gebruiksvoorwerpen.

Zakelijke reiniging

De bedrijfsschoonmaakservice loopt via verschillende afdelingen zoals de receptie, kantoren, pantry en badkamers. En vanwege deze bijzonderheden is het voor een instelling van cruciaal belang om haar omgeving schoon en georganiseerd te houden, niet alleen om haar medewerkers toe te wijzen en te helpen bij de veiligheid, maar ook om klanten, professionals en leveranciers te veroveren en te behouden.

Schoonmaken in condominium

De condominium schoonmaakdienst helpt bij de organisatie en het behoud van de omgeving tot in de kleinste details. Het zorgt voor gemeenschappelijke ruimten, zoals entreehal, gangen, feestzaal, speeltuinen en tuinen.

Schoonmaak in restaurants

Het schoonhouden van het restaurant kan, naast het aangenaam maken voor klanten en medewerkers, infectieketens doorbreken en ziekten voorkomen. Het schoonmaken in een restaurant vereist, naast de basis dagelijkse schoonmaak en toewijding, sommige diensten zijn uitgebreider, zoals het schoonmaken van kappen, uitgevoerd door de industriële schoonmaakprofessional, en het schoonmaken van gevels, uitgevoerd door een klimmer die gespecialiseerd is in het gebied.

Schoonmaak na afloop van de werkzaamheden

De reiniging na de werkzaamheden is de fundamentele fase die vooraf gaat aan de oplevering van het project aan de eigenaar. Deze dienst wordt uitgevoerd door de General Services Auxiliary. Hij handelt rechtstreeks op het gebied van de civiele bouw, waarbij hij het vuil verwijdert van moeilijkere niveaus en plaatsen die door anderen niet worden waargenomen.


Dit soort service vereist het gebruik van betere reinigingsmiddelen en hun respectievelijke persoonlijke beschermingsmiddelen. De ingenieurs vragen altijd om de aanwezigheid van deze professional, omdat ze hun werk in perfecte staat moeten afleveren, waardoor de goede reputatie van hun werk en de totale tevredenheid van hun klanten verzekerd is.

Naast het feit dat ze op de hoogte zijn van de wettelijke normen voor toezicht, zijn schone en georganiseerde omgevingen productiever en gezelliger. En ook waarde toevoegen aan het bedrijf, het aantrekken en trouwen van klanten.

Echter, rekenen op een gekwalificeerd reinigingsteam is voor veel bedrijven een uitdaging. Omdat ze uiteindelijk fouten maken in de toelating van professionals. Dit probleem kan worden opgelost door het inhuren van arbeidskrachten via gespecialiseerde bedrijven, zoals Gewoon Voor Jullie, die in staat zijn om de beste professionele schoonmaakdiensten te leveren. Heeft dit artikel jouw interesse getrokken in schoonmaakwerk? Kijk dan hier voor verschillende schoonmaak vacatures in Breda